سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 102 دی 28 , ساعت 9:48 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم امام جعفرصادق علیه‌السلام: دعای مؤمن در حق برادر دینی غایب خود مستجاب می‌شود و هم باعث زیاد شدن روزی و دفع ناگواری‌ها خواهد بود. با سلام و احترام نخستین شب جمعه ماه پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که یکی از بهترین ایام برای دعا و تمایلات پاک است؛ با این حال در این شب با هم دیگر می خواهیم یاد کنیم از مردم غزه که با وجود سختی ها و مشکلات؛ با دل‌ هایی پر از امید و ایمان زندگی می‌ کنند.


چهارشنبه 102 دی 27 , ساعت 10:53 عصر
اطلاعیه سازمان سینمایی درباره فیلم «هاوایی»

سازمان سینمایی درباره حواشی فیلم «هاوایی»، با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ سازمان سینمایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فیلم سینمایی «هاوایی» مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و موارد دیگری که موجب ایجاد حساسیت یا نگرانی در مخاطبان شده از فیلم حذف و یا تغییر پیدا کرده است. بدین منظور اکران این فیلم پس از نظارت مجدد با اصلاحات انجام شده، به‌نمایش گذاشته خواهد شد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 دی 27 , ساعت 10:52 عصر
آموزش و پرورش بیشترین سهمیه استخدامی ایثارگران را به خود اختصاص خواهد داد

برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران موضوعی است که این روزها به یک دغدغه برای جامعه ایثارگری تبدیل شده است. زمان دقیق برگزاری این آزمون هنوز اعلام نشده اما قرار است تا پایان امسال انجام شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران گفت: تا قبل از عید نوروز این آزمون برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که قطعا بیش‌ترین سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را به خودش اختصاص می‌دهد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 دی 27 , ساعت 10:51 عصر


  • ثبت نام 500 هزار نفری دانش آموزان در اعتکاف امسال / 1440 اعتکاف دانش آموزی در 720 منطقه
  • رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات گفت: امسال آمار ثبت نام در اعتکاف دانش آموزی دو برابر شد و به بیش از 500 هزار نفر رسید.

    به گزارش خبرنگار دین خبرگزاری تسنیم، نشست هم اندیشی اعتکاف همراه با مراسم رونمایی از کتاب «خلوت قهرمان ساز» با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی،  محمدحسین پورصانعی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش، حامد تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوان، ندا حکمت نیا مدیر اداره تبلیغ و رسانه های جامعة الزهراء (س) و علی بناپور معاون طلاب مدارس صدرا برگزار شد. ادامه مطلب...

    چهارشنبه 102 دی 20 , ساعت 6:52 عصر
    آیت الله مکارم شیرازی: برای رسیدن به تعالی باید توأمان از قرآن و معارف اهل بیت (ع) بهره برد

    آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، پیامی صادر کرد.

    به گزارش گروه دین خبرگزاری تسنیم، متن پیام آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی به بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به شرح زیر است:

    بیشتر بخوانیدآیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در قم برگزار شد
    چهارشنبه 102 دی 20 , ساعت 6:51 عصر
    کتاب گویای «فرار از خود» منتشر شد

    کتاب گویای «فرار از خود» تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. این کتاب روایت غلامرضا علیزاده آزاده جانباز و غواص گردان یونس از جنگ تحمیلی است.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب گویای «فرار از خود» به تهیه‌کنندگی زهره محقق و صداگذاری علیرضا تابان در 236 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    کتاب «فرار از خود» روایت غلامرضا علیزاده آزاده جانباز و غواص گردان یونس از جنگ تحمیلی است. ادامه مطلب...

    شنبه 102 دی 16 , ساعت 8:55 عصر
    الحاق ناو ابومهدی و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه+ فیلم

    مراسم الحاق ناو ابومهدی المهندس و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه از صبح امروز آغاز شده است.

    به گزارش مشرق، امروز در مراسمی 100 شناور موشک انداز از کلاس های مختلف و نیز ناو ابومهدی المهندس در بندرعباس به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه ملحق می شوند.

    ادامه مطلب...

    شنبه 102 دی 16 , ساعت 8:54 عصر
    سردار سلامی

    فرمانده کل سپاه گفت: شاهد تکامل جهش وار قدرت در نیروی دریایی سپاه هستیم که محصول اراده و ایمان توامان فرزندان این ملت است.

    به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دوازدهمین آیین الحاق 100 شناور تندروی موشک انداز و شناور شهید ابومهدی المهندس به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی به طور توأمان قابل مشاهده است. ادامه مطلب...

    دوشنبه 102 دی 11 , ساعت 10:18 عصر

    روز مادر و روز زن در ایران

    بهترین مجموعه شعر ولادت حضرت زهرا (س) - ستاره

    در دنیای امروز که اکثر محبت ها و عشق ها از ذهن افراد نشات گرفته و با حساب دو دوتا چهار تا عاشق می شوند و محبت پیدا می کنند، این مادر است که عشقش را با قلبش به طور ذاتی و فطری لمس میکند.

    مادر که در تمام اقلیم ها و تمدن ها از جایگاه والایی برخوردار است. مادری که در اجتماع یک جامعه ی موفق می تواند نه تنها نقش سازنده ای در پرورش و تربیت کودک خود بلکه در پرورش و رشد فرهنگ جامعه نیز تاثیر گذار باشد؛ زیرا همان فرزند قرار است به همراه فرزندان دیگر با حضورشان آن جامعه را ساخته و رونق دهند.

     


    دوشنبه 102 دی 11 , ساعت 10:18 عصر

    بسم الله الرحمن الرحیم


    شما به پویش بزرگ و سراسری «مثل ما، مثل ماه» همراه با جوایز نقدی ارزنده دعوت شده‌اید. تاریخ برگزاری این پویش از 15 آذر تا پایان دی 1402 است. هر کتاب شامل سه سوال است که با پاسخ صحیح به سوالات و ارسال کد به شماره (1000100015000) یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ انتشارات بین‌المللی جمال دارید. با دیدن ویدئوی زیر، با نحوه شرکت در مسابقه، بهتر آشنا می‌شوید: ادامه مطلب...

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ